محل لوگو

نظرسنجی سایت

کدام قسمت از این سایت نیازمند ارتقا محتوا و افزودن فایل بیشتر است؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 40
  • بازدید دیروز : 313
  • بازدید کل : 42782

نمادها و کدهای ماورایی


نمادها و کدهای ماورایی

نمادها و کدهای ماورایی

حروف نفس هست و اعداد ارواح ان

با توجه به این میتوان گفت هر شکل هندسی و غیر هندسی دارای انرژی هستند و اگر این علایم رو با حروف و اعداد ترکیب کنیم و در زمان خاص رسم کنیم دارای قدرت میشود حال میتوان اینها بصورت ذهنی هم انجام داد

یسری از شکل ها را شرح میدهیم

 

نمادهای قدرت

قدرت می تواند معانی زیادی داشته باشد. این ممکن است نماد قدرت، کنترل، نفوذ، حکومت، برتری، انرژی و یک سری کلمات دیگر باشد. با این تعاریف زیاد از این کلمه، نمادهای قدرت زیادی نیز به وجود آمدند. در اینجا چند نماد جالب از قدرت وجود دارد که هر فردی باید درباره آنها بداند.

 

نماد قدرت ریکی “چوکو ری”

این نماد قدرت به یک کلید برق تشبیه شده است که می تواند برای اهداف گسترده ای استفاده شود. با این حال، اساساً، ریکی به این معناست که نیت فرد همیشه بر آنچه اتفاق می‌افتد، حکومت می‌کند. ریکی می تواند بر تامین نیرو یا انرژی به بخش های خاصی از بدن تمرکز کند. گاهی اوقات، می توان از آن به عنوان کلید برق برای افزایش قدرت شفابخشی خود استفاده کرد

آنخ

این به طور سنتی به عنوان یک نماد مصری شناخته می شود که نشان دهنده تولد دوباره و همچنین زندگی ابدی افسانه ای است. بخش قدرت این نماد مظهر قدرت و زندگی است که می توان از خورشید گرفت.

 

شیر

در دنیای باستان، شیر صرفاً نماد قدرت نیست. همچنین نشان‌دهنده شجاعت و درندگی است که نمونه‌ای از به اصطلاح «پادشاه جانوران» در قلمرو حیوانات است. به طور سنتی در اروپای قرون وسطی به عنوان نمادهایی در پرچم ها، سپرهای هرالدیک و بنرها دیده می شد، این نماد قدرت اکنون برای نشان دادن چیزهای دیگر استفاده می شود.

پیکان تیر

از زمان های قدیم به عنوان نماد قدرت شناخته شده است. اما این نماد در کنار تجلی قدرت، سرعت و دانش را نیز نشان می دهد.

فلش گاهی توسط الهه یونانی آرتمیس و خدای یونانی آپولو که هر دو به عنوان شکارچی شناخته می شدند، استفاده می شود. پیکان همچنین به عنوان نماد مهمی است که توسط خدای یونانی اروس، خدای رومی کوپید و خدای هندو کاما استفاده می شود – همه به عنوان خدایان جاذبه جنسی شناخته می شوند. در فرهنگ بومیان آمریکا، آنها همچنین دارای فلش های پزشکی مقدس هستند که نماد قدرت مردان است.

دایره

برخی از رایج ترین ویژگی هایی که دایره به آن شهرت دارد، وحدت، بی نهایت و تمامیت است. اما پس از آن این نماد باستانی همچنین به معنای قدرت زن است. به این ترتیب، نشان دهنده نیروی یا روح ذاتی در هر زن است.

اژدها

اژدها که در اساطیر به عنوان یک هیولا در نظر گرفته می شود، اغلب با حیوانات دیگری مانند شیرها، مارها، پرندگان و مارمولک ها در ارتباط است. تنها تفاوتی که با این حیوانات دارد تنفس آتش است. مردم اروپای قرون وسطی آن را بیشتر نمادی از شرارت و خطر می دانند. در کتاب مقدس، اژدها معادل شیطان است. اما در شرق آسیا، اژدها به عنوان منبع قدرت و قدرت برای مبارزه با دشمنی در نظر گرفته می شود.

شاخ ایتالیایی

برای قدرت جنسی، شاخ ایتالیایی بهترین شریک زندگی است. این نماد قدرت در ایتالیا باستان برای محافظت در برابر چشم بد پوشیده شده است. همچنین با افسانه ها و باورهای درویدها و سلت ها مرتبط بود. این نماد بهتر است با صلیب پوشیده شود.

رعد و برق

در دنیای باستان، رعد و برق اغلب توسط خدایان مرد – از اسکاندیناوی ها گرفته تا یونانی ها تا رومی ها و بومیان آمریکا – به منظور مجازات کسانی که مرتکب اشتباه شده اند استفاده می کردند. اما در نکته مثبت تر، این نماد همچنین برای تامین آب به زمین و بارور کردن سیاره زمین مورد استفاده قرار گرفت. اما اکنون، رعد و برق اغلب در اسباب بازی ها دیده می شود تا قدرت ماوراء طبیعی را نشان دهد.

عقاب

از قدیم الایام، این پرنده باشکوه با قدرت، اقتدار، وحشیگری، جاودانگی، حفاظت، شجاعت، قدرت، رهبری، کنترل و سرپرستی همراه بوده است. همچنین به عنوان نمایانگر دانایی، درک معنوی، نبوغ، سرعت، ادراک تیزبین و حکمت الهی در نظر گرفته شده است. همانطور که در آسمان اوج می گیرد، اعتقاد بر این است که با آسمان های قدرتمند پیوند دارد و فرستاده خداست. فرهنگ های مختلف عقاب را با خدایان اسطوره ای خود پیوند داده اند. به عنوان مثال، رومیان باستان آن را با مشتری، یونانیان با زئوس و گوتیک ها با اودین مرتبط می کردند. عقاب به عنوان نمادی از قدرت و سلطه، پرچم چندین امپراتوری بزرگ را که در طول تاریخ شکوفا شده اند، زینت داده است.

اسب

ارتباط نمادین اسب با قدرت در فرهنگ های مختلف گسترده است. اسب به عنوان نمادی از نیروی حیات در نظر گرفته می شود. چندین فرهنگ بر این باورند که نشان دهنده تمام ویژگی های ۴ عنصر اساسی – آتش، هوا، آب و زمین است. اسب که معمولاً با جنگ مرتبط است، نماد شجاعت، سلطه، مردانگی و استقامت است. اسب به دلیل همراهی با انسان و کمک هایی که در حمل و نقل، کشاورزی، بهره وری و سایر فعالیت های عمرانی انجام داده است، در تاریخ تمدن جایگاهی افتخاری به خود اختصاص داده است.

زیتون

نماد سرسبزی و صلح بیستر هست و در قدیم در سر پادشاهان روم بود معمولا این نماد برای باروری نیز بکار برده میشود

کبوتر

نماد ازادی و ازادگی هست و در بیشتر پرچم ها زیتون با کبوتر دیده میشود

جغد

این نماد چندین مفهوم دارد در برخی جاها شوم محسوب میشود ولی در برخی جاها نماد دانایی هست ولی در کتب و اروپا بیشتر برای دانایی بکار رفته هست

حتما میدانید که در دوره باستان زبان نوشتاری بصورت تصویر بوده و حتی در نسخ و گنج نامه ها نیز بیشتر حالت تصویری دارد بعد خطوط خاص

حالا با این تفاسیر میتوان یسزی از نمادهایی را میبینیم رمزگشایی کنیم ولی هر علمی نمادهای خود را دارد مثلا کیمیاگری بیشترین نماد در دوره باستان را داشت

  انتشار : ۳ دی ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 27

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما