محل لوگو

نظرسنجی سایت

کدام قسمت از این سایت نیازمند ارتقا محتوا و افزودن فایل بیشتر است؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 243
  • بازدید دیروز : 577
  • بازدید کل : 41127

دانلود مجموعه سوالات استخدامی آموزش و پرورش / بسته کامل برای آزمون های جدید


دانلود مجموعه سوالات استخدامی آموزش و پرورش / بسته کامل برای آزمون های جدید

مجموعه سوالات استخدامی آموزش و پرورش / بسته کامل برای آزمون های جدید

این سایت برای تدارک یک بسته مطالعاتی برای داوطلبان تمامی آزمون های استخدامی مرتبط با آن سازمان از ادوار گذشته را مورد رصد و بررسی قرار می دهد و با بهره گیری از تجربه داوطلبان موفق آزمون آموزش و پرورش دوره های قبل این منابع را خدمتان ارائه نموده است.

 

چندین سال است که این سایت در زمینه ارائه بسته های فوق کمک آموزشی برای شرکت کنندگان آزمون های استخدامی مشغول به فعالیت می باشد و برای آزمون سال ۱۴۰۲ آموزش و پرورش چند ماه را برای گردآوری این منابع سپری نموده است تا داوطلبان یک بسته پرمحتوا مطالعاتی را تجربه نمایند و در رشته شغلی مورد نظر خود به استخدام آموزش و پرورش در بیایند. در عنوان بعدی به عناوین بخش های محتویات بسته مطالعاتی آزمون آموزش و پرورش پرداخته می شود که تمامی منابع مورد نیاز آزمون را به همراه دارد و نهایت بهره را حاصل تلاش خود نمایید.

مهم ترین و پرتکرارترین نمونه سوالات عمومی استخدامی را برای آزمون آموزش و پرورش با تعداد بسیار بالا در نظر گرفته ایم که با این بخش دانش خود را در منابع عمومی آزمون به بالاترین حد ممکن خواهید رساند. سوالات تخصصی هم همین طور که اصل سوالات خوشه های شغلی مختلف را ارائه نموده ایم و یکی از بخش های مهم برای داوطلبان بخش دفترچه ها می باشد که بصورت ویژه دفترچه های آزمون استخدامی آموزش و پرورش و همین طور آزمون های فراگیر را با پاسخنامه جهت آشنایی هر چه بیشتر شما داوطلبان با این آزمون ها تنظیم نموده ایم تا خود را از تهیه این نوع منبع بی نیاز نمایید، برای بخش عمومی درسنامه های فوق آموزشی را تدارک دیده ایم که در معرفی تک تک بخش ها شما را بیشتر با آن آشنا می کنیم.

تعداد ۷ دفترچه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش در بخش عمومی با پاسخنامه تدارک که تمامی این دفترچه ها با کیفیت خوانا و بصورت تایپ شده برای آزمون سال ۱۴۰۲ عناوین رشته شغلی مختلف آموزش و پرورش می باشد از لحاظ منبع طرح سوالات، سطح سوالات ، پاسخنامه و … یکی از کاملترین منبع مطالعاتی استاندارد به شمار می رود و مطالعه این سوالات را به تمام داوطلبان آموزش و پرورش توصیه می نماییم با این دفترچه ها خود را با مهم ترین نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش آشنا خواهید نمود. مهم ترین دفترچه های آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال های اخیر را برای داوطلبان آزمون ۱۴۰۲ ارائه نمودیم.

این دفترچه سوالات مربوط می شود به ۱۰ دوره از آزمون های استخدامی فراگیر که در سال های قبل برگزار گردید که به همراه پاسخنامه تشریحی در اختیار شما داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ قرار می گیرد و منبع بسیار مناسب مطالعاتی به شمار می رود و در این بسته سوالات استخدامی آموزش و پرورش تعداد زیادی دفترچه ارائه نموده ایم تا داوطلبان با یک آشنایی کامل نسبت به آزمون های بزرگ کشور به رقابت با داوطلبان بپردازند و حتما این سوالات استاندارد را مطالعه داشته باشید تا با نحوه و سطح سوالات آزمون های بزرگ آشنا شوید.

 

۳- سوالات استخدامی آموزش و پرورش / حیطه عمومی ۱۴۰۲

۱۲۷ سوال تاریخ و فرهنگ و تمدن

 ۱۱۹ سوال تعلیم و تربیت اسلامی

 ۶۴۴ سوال زبان و ادبیات فارسی

 ۶۲۴ سوال معارف و اندیشه های اسلامی و انقلابی

 ۷۵۰ سوال ریاضی و آمار مقدماتی

 ۶۱۸ سوال زبان انگلیسی عمومی

 ۳۲۵ سوال دانش سیاسی، اجتماعی و حقوق اساسی

 ۷۳۵ سوال فناوری اطلاعات (ICDL)

 ۵۳۸ سوال توانایی های عمومی ذهنی

 

این مجموعه سوالات عمومی که از هر نظر چه تعداد سوال و چه پاسخنامه کامل می باشد توسط تیم این سایت با استفاده از تجربیات داوطلبان موفق آزمون های آموزش و پرورش دوره های قبل و آزمون های استخدامی سراسر کشور تهیه و ارائه شده و برای آزمون پیش رو خیلی می تواند تاثیر گذار باشد و پیشنهاد می نماییم این بخش از سوالات آموزش و پرورش با پاسخ را حتما فرا گیرید. منابع عمومی همیشه از بخش های مهم هر آزمون استخدامی بوده است و برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش هم این بخش اهمیت بسیار مهمی دارد.

 

۴- سوالات استخدامی آموزش و پرورش / آزمون حیطه عمومی

نمونه سوالات زبان و ادبیات فارسی

 نمونه سوالات معارف اسلامی

 نمونه سوالات اطلاعات عمومی

 نمونه سوالات فناوری اطلاعات

 نمونه سوالات ریاضی و آمار مقدماتی

 نمونه سوالات زبان انگلیسی عمومی

 علاوه بر ارائه یک بخش سوالات عمومی تصمیم گرفتیم ۲ آزمون آزمایشی عمومی برای داوطلبان آزمون آموزش و پرورش سال ۱۴۰۲ تدارک ببینیم که هر دفترچه شامل ۱۲۵ سوال با پاسخنامه می باشد و منابع استخدامی آموزش و پرورش این دو دفترچه دروسی هستند که ذکر نمودیم و طراحی آنها مختص این سایت می باشد و فقط در این سایت می توانید دریافت نمایید و به نوعی خواستیم تجربه چندین سال فعالیت خود را در یک چنین کاری به نمایش بگذاریم تا داوطلبان بدانند این سایت چقدر می تواند به همراه بسته های آموزشی اش تکیه گاهی برای آزمون های استخدامی باشد.

 

۵- سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش / اختصاصی

۱۳۴ سوال اسناد و قوانین بالادستی آموزش و پرورش

 ۱۸۲ سوال روش ها و فنون تدریس

 ۱۹۷ سوال سنجش و ارزیابی

 ۱۷۶ سوال روانشناسی تربیتی

 ۱۹۳ سوال سنجش و اندازه گیری پیشرفت تحصیلی

 ۱۸۷ سوال تعلیم و تربیت

 ۱۹۲ سوال تکنولوژی آموزش

 یک بخش مهم برای رده های شغلی آموزش و پرورش ارائه نموده ایم که خیلی می تواند به کار داوطلبان این آزمون بیاید و داوطلبان این عناوین شغلی این بخش را با پاسخ در کنار دیگر بخش ها می توانید مورد مطالعه قرار دهید. اگر داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش این منابع استخدامی آموزش و پرورش سال های قبل را مطالعه نمایند قطعا نتیجه قبولی برای آنها در آزمون ۱۴۰۲ رقم خواهد خورد.

 

۶- سوالات استخدامی آموزش و پرورش / دفترچه تخصصی ۸۹

سوالات هنرآموز معدن – سوالات هنرآموز ماشین های کشاورزی – سوالات هنرآموز نقشه برداری – سوالات هنرآموز مکانیک خودرو – سوالات هنرآموز گرافیک – سوالات هنرآموز کامپیوتر – سوالات هنرآموز ساخت و تولید – سوالات هنرآموز طراحی و دوخت – سوالات هنرآموز صنایع نساجی – سوالات هنرآموز صنایع فلزی و جوشکاری – سوالات هنرآموز صنایع غذایی – سوالات هنرآموز صنایع چوب – سوالات هنرآموز ساختمان – سوالات هنرآموز زراعی و باغی – سوالات کارشناس امور حقوقی – سوالات کارشناس آمار – سوالات هنرآموز حسابداری – سوالات هنرآموز چاپ – سوالات هنرآموز تاسیسات – سوالات هنرآموز امور دامی – سوالات هنرآموز نقشه کشی معماری – سوالات هنرآموز نقشه کشی عمومی (صنعتی) – سوالات آموزگار دوره ابتدایی – سوالات آموزگار توان بخشی استثنائی – سوالات هنرآموز متالوژی – سوالات هنرآموز صنایع شیمیایی – سوالات هنرآموز صنایع سرامیک – سوالات هنرآموز الکترونیک – سوالات مشاور تحصیلی – سوالات کارشناس فناوری IT – سوالات دبیر ورزش

 

این دفترچه سوالات تخصصی استخدامی آموزش و پرورش برای عناوین شغلی مختلف سال ۸۹ می باشد و فاقد پاسخ نامه هستند و بیشتر جهت آشنایی با سوالات تخصصی رده شغلی مربوط به خود این بخش را تدارک دیده ایم که خیلی می تواند در بخش تخصصی نمونه سوالات آزمون استخدامی آموزش و پرورش موثر باشد و این منابع استخدامی آموزش و پرورش اکثر رشته های شغلی را دربر می گیرد.

 

۷- جزوات منابع عمومی آزمون استخدامی آموزش و پرورش

۱۳۶ صفحه جزوه استخدامی زبان و ادبیات فارسی

 ۵۲ صفحه جزوه استخدامی معارف اسلامی

 ۲۵۰ صفحه جزوه استخدامی مهارت های ICDL

 ۱۴۱ صفحه جزوه استخدامی آمار و ریاضیات

 ۱۴۰ صفحه جزوه استخدامی زبان انگلیسی

 ۱۰ صفحه حزوه استخدامی هوش و توانمندی

 علاوه بر بخش های فوق کامل نمونه سوالات استخدامی آموزش و پرورش و دفترچه ها نگاهی هم به درسنامه های استخدامی منابع عمومی داشته ایم که نتیجه آنرا مشاهده می فرمایید. در آزمون های مختلف داوطلبان با این جزوات توانسته اند پاسخگویی بسیار خوبی به سوالات بخش عمومی داشته باشند و شما داوطلبان در آزمون سال ۱۴۰۲ آموزش و پرورش می توانید با مطالعه این درسنامه ها که حاوی نکاتی طلایی و راهکارهای آموزشی مخصوص آزمون های استخدامی می باشد قدرتمندتر از هر شرکت کننده ای در این آزمون ظاهر شوید.

 

کاملترین منبع آزمون آموزش و پرورش

 

ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی برای شما داوطلبان که امیدواریم مجموعه سوالات استخدامی آموزش و پرورش که از کاملترین بسته های حال حاضر می باشد مورد توجه و عنایت شما قرار بگیرد. این مجموعه تمامی موارد مورد نیاز استخدامی آموزش و پرورش که شما داوطلبان گرامی جهت شرکت در آزمون به آن نیاز دارید را با خود به همراه داشته و مطمئن باشید که با مطالعه این سوالات می توانید در جهت قبولی و استخدام گامی بلند و محکم بردارید

 

این سایت چندین آزمون استخدام آموزش و پرورش را تجربه نموده است و دریافت این بسته مطالعاتی پرمحتوا را به تمام کسانی که می خواهند برای آزمون سال ۱۴۰۲ نمونه سوالات آزمون های قبل را در دست داشته باشند توصیه می نماییم. تمام سعی خود را به کار گرفتیم تا این مجموعه سوالات از هر نظر کامل باشد و پیشنهاد می کنیم این مجموعه سوالات را به هیچ وجه از دست ندهید و آنرا وارد برنامه مطالعاتی خود نمایید که امیدواریم با استفاده از این سوالات مسیر استخدام خود را نسبت به دیگر داوطلبان هموارتر کرده و از قبولشدگان این آزمون بزرگ باشید.

 

این سایت همیشه این را مدنظر قرار داده که مجموعه سوالات استخدامی را با بهترین کیفیت ممکن ارائه نماید تا داوطلبان مجموعه های با کمیت و کیفیت بالا را دریافت کنند که این مجموعه از هر نظر می تواند بهترین انتخاب بعنوان منبع مطالعاتی شما داوطلبان باشد که حتما مورد رضایت شما قرار خواهد گرفت و از همه داوطلبان موفق آزمون های قبل آموزش و پرورش که با تشکرهایشان باعث انگیزه فعالیت بیشتر برای آزمون های بعدی گردیده اند متشکریم و امیدواریم خروجی آزمون سال ۱۴۰۲ آموزش و پرورش، موفقیت برای شما دریافت کننده بسته مطالعاتی باشد.

 

این بسته جمعا حاوی 75 فایل و حجم کلی 135 مگابایت می باشد.

 

 

 

 

 

 


مبلغ واقعی 79,000 تومان    80% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 15,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 51

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما